Läti puuetega inimesed annavad Tallinnas ja Viljandis tasuta kontserte
Tallinna kontsert algab 4. augustil kell 6 õhtul Jaani kirikus.
Viljandi kontsert algab 5. augustil kell 12 päeval Pauluse kirikus.
Tallinna kontsert algab 4. augustil kell 6 õhtul Jaani kirikus.
Viljandi kontsert algab 5. augustil kell 12 päeval Pauluse kirikus.
Keeled erinevad nii sõnade kui vormi poolest. Eesti keeles annab sõnale tähenduse häälikute pikkus. Eesti teadlased soovitavad võõrkeeli õppida muusika abil.