Vaktsineeri puugihaiguse vastu
Puugid on liikvel aprillist oktoobrini. Puugid levitavad haigust nimega puukentsefaliit. Terviseamet soovitab puugihaiguse vastu vaktsineerida.
Vaktsineeri puugihaiguse vastu Loe edasi
Puugid on liikvel aprillist oktoobrini. Puugid levitavad haigust nimega puukentsefaliit. Terviseamet soovitab puugihaiguse vastu vaktsineerida.
Vaktsineeri puugihaiguse vastu Loe edasi
Praegu on Eestis väga tuleohtlik aeg.
Tuleohtlik öeldakse siis,
kui looduses on nii kuiv,
et tulekahju võib väga kergesti tekkida.
Looduses on praegu keelatud:
– teha lõkkeid
– grillida ja
– suitsetada.
Praegu on looduses tuleohtlik aeg Loe edasi