Kust leiab infot viipekeeles?
Paljud kurdid inimesed suhtlevad viipekeeles.
Kust leiavad viipekeeles suhtlejad infot?
Paljud kurdid inimesed suhtlevad viipekeeles.
Kust leiavad viipekeeles suhtlejad infot?
Sotsiaalkindlustusameti Lasteabi asjatundjad jagavad nüüd nõuandeid ka eesti ja vene viipekeeles.
Lasteabiga saab viipekeeles suhelda videokõnede abil.
Lihtsaskeeles.ee uurib, kuidas saada abi Häirekeskusesse helistades või sõnumeid saates. Saame teada ka seda, kuidas saavad abi puuetega inimesed.