Õpime tundma Euroopa Liidu raha
Enamikes Euroopa Liidu riikides kasutatakse sama raha.
Selle nimi on euro.
Kui hästi Sa eurot tunned?
Õpime tundma Euroopa Liidu raha Loe edasi
Enamikes Euroopa Liidu riikides kasutatakse sama raha.
Selle nimi on euro.
Kui hästi Sa eurot tunned?
Õpime tundma Euroopa Liidu raha Loe edasi
Mais tähistatakse Euroopa Liidus mitmekesisuse kuud. Kuu avati 28. aprillil üritusega, kus kuulutati välja kaasavamad ja mitmekesisust hoidvamad omavalitsused.
Mai on mitmekesisuse kuu Loe edasi