Hoiame eesti keelt
Täna on emakeelepäev. Kõik inimesed väärivad arusaamist.
Lihtne ja selge keel annab edasi arusaadavaid sõnumeid. Hoidkem emakeelt!
Täna on emakeelepäev. Kõik inimesed väärivad arusaamist.
Lihtne ja selge keel annab edasi arusaadavaid sõnumeid. Hoidkem emakeelt!
Lihtsaskeeles.ee toimetus alustab lugude sarja, kuidas muuta koduleht ligipääsetavaks. Ligipääsetavus loob inimestele võrdsed võimalused. Täna uurime värve ja kirjatüüpe.
Ligipääsetav koduleht: värvid ja kirjatüübid Loe edasi
Keeled erinevad nii sõnade kui vormi poolest. Eesti keeles annab sõnale tähenduse häälikute pikkus. Eesti teadlased soovitavad võõrkeeli õppida muusika abil.
Muusika aitab keeli õppida Loe edasi