Alar Karis

Emadepäev (1200x630px). Allikas Pixabay

Emadepäev on emadele pühendatud püha

14. mail tähistatakse emadepäeva. Emadepäev on emadele pühendatud püha. Emadepäev on lipupüha. Siis antakse välja ka aasta ema aunimetust.

FOTO Toompea (1200 × 630 px). ALLIKAS Pixabay

Uus Riigikogu koosseis pidas esimese istungi

Selle aasta 5. märtsil toimusid Eestis Riigikogu valimised. Valituks saanud liikmed kogunes 10. aprillil oma esimesele istungile. Istungi avas president Alar Karis. 

Scroll to Top