Sel laupäeval toimub Äksi [eel]arvamusfestival
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
22. juulil toimub Jääaja Keskuse juures Äksi [eel]arvamusfestival.
Üritusel räägitakse toidust ja keskkonnast.
Festival toimub 22. juulil kell 11-17 Jääaja Keskuse kõrval Äksi kivipargis.
Vestlused toimuvad neljal laval.
Teemad, mille üle festivalil arutatakse:
- kohalik toit
- kliimamuutused
- toiduga seotud turvalisus
- toit minevikus ja tulevikus
Festivali teema on väga tähtis,
sest toit on meile kõigile vajalik.
Festivali korraldavad:
- Jääaja Keskus
- Äksi küla
- Tartu vald
- ja Paide Arvamusfestival
Vaata Äksi festivali teavet siit:

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!