Sel laupäeval toimub Äksi [eel]arvamusfestival

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Festivali plakat

22. juulil toimub Jääaja Keskuse juures Äksi [eel]arvamusfestival.

Üritusel räägitakse toidust ja keskkonnast.

Festival toimub 22. juulil kell 11-17 Jääaja Keskuse kõrval Äksi kivipargis.

Vestlused toimuvad neljal laval.

Teemad, mille üle festivalil arutatakse:

  • kohalik toit
  • kliimamuutused
  • toiduga seotud turvalisus
  • toit minevikus ja tulevikus

Festivali teema on väga tähtis,
sest toit on meile kõigile vajalik. 

Festivali korraldavad: 

  • Jääaja Keskus
  • Äksi küla 
  • Tartu vald
  • ja Paide Arvamusfestival

Vaata Äksi festivali teavet siit:

jaaaeg.ee/aksi-eel-arvamusfestivalaksi-eel-arvamusfestival/

FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Scroll to Top