SEB pangaautomaatides enam makseid teha ei saa
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
SEB uuendas pangaautomaatide süsteemi.
Alates 17. juulist pangaautomaatides enam makseid teha ei saa.
Swedbank veel jätkab selle teenuse pakkumist.
Kliendid, kes siiani on teinud pangaautomaatides määratud makseid,
peavad leidma uue võimaluse.
Makseid saab teha:
- internetipangas
- telefoniäpis
- nõustajate juhendamisel SEB kontorite kliendiarvutites.
Igakuiste arvete tasumiseks võib tellida e-arved
ning vormistada püsimaksed või püsikorraldused.
Täpsemalt oskavad nõu anda panga klienditeenindajad.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

