Õpi kutsuma kiirabi, politseid või päästjaid
Lihtsaskeeles.ee uurib, kuidas saada abi Häirekeskusesse helistades või sõnumeid saates. Saame teada ka seda, kuidas saavad abi puuetega inimesed.
Õpi kutsuma kiirabi, politseid või päästjaid Loe edasi
Sellest rubriigist leiad lihtsas keeles harivad artiklid lihtsa keele kohta.
Lihtsas keeles info aitab eluga kursis olla.
Lihtsaskeeles.ee uurib, kuidas saada abi Häirekeskusesse helistades või sõnumeid saates. Saame teada ka seda, kuidas saavad abi puuetega inimesed.
Õpi kutsuma kiirabi, politseid või päästjaid Loe edasi
Tallinlased saavad tasuta ära anda suurjäätmeid.
Kampaania toimub 12. augustist kuni 18. augustini.
Suurjäätmeid saab viia nelja erinevasse jäätmejaama Tallinnas.
Tallinlased saavad suurjäätmeid tasuta ära anda Loe edasi
18. mail (kell 10-17) toimub Tallinnas Telliskivi Kvartalis UK Fest.
Üritus aitab säästa keskkonda.
UK Fest aitab säästa keskkonda Loe edasi
3.05.2023 – 24. aprillil võeti vastu Euroopa Liidu direktiiv, mille eesmärk on tagada naistele ja meestele võrdväärse töö eest võrdne tasu.
Tööandja peab edaspidi avaldama palga suuruse enne töövestlust Loe edasi
Eesti Puuetega Inimeste Koda ja Eesti Põletikulise Soolehaiguse Selts korraldasid 20. aprillil patsiendi hariduspäeva “Patsientide hääl: mida teha, kui ravi pole kättesaadav?”
Patsientide infopäeva saab veebis järele vaadata Loe edasi