Rõõmutarekese lasteaiad peeti talguid

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Top view of row of scissors secateurs shovels and tools for loosening soil near pot with instruments on wooden bench in garden
Pildil on aiatööriistad.
Foto: Pexels

Inimesed üle Eesti hakkavad koos kasulikke töid tegema.
Seda nimetatakse Teeme Ära talguteks.

Kes teeb?

Teeme Ära talguid teevad:
• inimesed üle Eesti
• lasteaiad ja koolid
• linnad ja vallad
• vabatahtlikud

Esimesed talgud tehti 29. aprillil Tallinnas,
Rõõmutarekese lasteaias.

Seal aias hakkasid koos tööle:
• lapsed
• õpetajad
• lapsevanemad

Millal toimub?

Talgunädal kestab 29. aprillist kuni 4. maini.
Suur üle-eestiline talgupäev on laupäeval, 4. mail 2024. aastal.

Kus toimub?

Talgud toimuvad üle Eesti.
Sa võid valida endale sobiva paiga.
Paljud talgud toimuvad:
• lasteaedades
• koolides
• parkides
• koduõuedes
• veekogude ääres

Kuidas toimub?

Talgutel tehakse koos erinevaid töid.

Näiteks:
• koristatakse
• tehakse korda õuealasid
• istutatakse taimi
• rajatakse õppeaedu
• korraldatakse üritusi

Kuidas saad sina osaleda?

Mine lehele: www.teemeara.ee
Seal saad:
• valida talgud
• panna ennast kirja
• korraldada ise talgud

Talgud on tore võimalus midagi koos ära teha.
Kõik on oodatud!
Teeme koos Eesti paremaks ja ilusamaks!

FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Scroll to Top