Prisma Peremarket palub tagasi tuua mitmed tooted, mis võivad olla ohtlikud
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Prisma Peremarket palub tagasi tuua mitmed toidukaubad,
sest need võivad olla tervisele ohtlikud.
Enne tagasi viimist vaata kindlasti “parim enne” kuupäeva.
Prisma ootab tagasi vaid teatud kuupäevadega tooteid.
Muude kuupäevadega tooted on ohutud.
Neid võid süüa.
Neid ei pea poodi tagasi viima.
Parim enne kuupäeva leiad pakendilt.
Vaata järgmist fotot.
Prisma palub tagasi tuua järgmised tooted,
mille “parim enne” kuupäev on 15.05.2025 kuni 11.06.2025:
- Myllyn Paras makaronid 400g
- Myllyn Paras tumedad makaronid 400g
- Myllyn Paras tumedad makaronid 1kg
- Myllyn Paras Raketti lühikesed spagetid 350g
- Myllyn Paras sarvekesed 1kg
- Myllyn Paras fusilli makaronid 500g
- Kotimaista makaronid 350g
Prisma palub tagasi tuua ka järgmise valmistoidu,
mille “parim enne” kuupäev on 1.06.2025 või 2.06.2025:
- Xtra Itaalia pajaroog 150 g
Tooted kutsutakse tagasi,
sest need võivad sisaldada metallitükikesi.
Metallitükikesed võivad söömisel ohtlikud olla.
Ostetud tooted saab tagasi tuua vabalt valitud Prisma kauplusesse.
Tagastamisel pole tšekki vaja.
Prisma Peremarketi postitused Facebookis leiad siit ja siit.

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

