Muusika aitab keeli õppida
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Keeled erinevad nii sõnade kui vormi poolest.
Eesti keeles annab sõnale tähenduse häälikute pikkus.
Hiina keeles annab sõnale tähenduse hääldamise kõrgus.
Võrdle ja kuula
Võrdle ja kuula häälduseid:
- SADA eurot
- SAADA mulle kiri
- tahan SAADA targaks.
Kasulik teada
Muusikas vahelduvad nii helide pikkused kui kõrgused.
Eesti teadlased soovitavad võõrkeeli õppida muusika abil.
Muusika aitab sõnade tundmist treenida.
Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!