Mida teha, kui oled unustanud oma asjad bussi või trammi?
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Iga päev unustavad inimesed oma isiklikke asju Tallinna bussidesse ja trammidesse.
Paljud asjad jäävadki kadunuks,
sest inimesed ei tea,
kuhu pöörduda.
Kui sina oled midagi ühistransporti unustanud,
pead pöörduma Tallinna Linnatranspordi leidude lattu.
Kui oled midagi ühissõidukisse unustanud:
– vaata leitud asjade pilte
– või helista telefonil 643 4142
Kui sinu ese on leiulattu toodud,
saad selle sealt tagasi.
Ühissõidukist leitud toit visatakse kohe ära.
Bussijuhid ei tohi ise leitud asju kasutada.
Otsi oma kadunud asja kiiresti.
Viimase 6 kuu jooksul on leitud üle 1900 eseme.
Tagasi omanikele anti umbes 700 eset.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

