Mida sa arvad Pelguranna trammi kohta?
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Tallinn plaanib ehitada uue trammiliini.
See ühendab Põhja-Tallinna ja Kesklinna.
Trammiga saab sõita kiiresti ja mugavalt.
Miks see on oluline?
- Trammiliin aitab jõuda lasteaedade, koolide, noortekeskuse ja Stroomi kaubanduskeskuseni.
- Puhangu tänavale lisatakse kohti vaba aja veetmiseks.
- Inimesed vajavad vähem isiklikku autot.
Anna oma arvamus
Sa saad oma arvamuse öelda kuni 25. märtsini.
- Veebis: Pelguranna trammi veebilehel www.tallinn.ee/et/pelgurannatramm
- Paberil: Põhja-Tallinna valitsuses (Kari 13, Tallinn) 11.–25. märtsini
Kõik arvamused ja ettepanekud vaadatakse läbi.
Aprillis toimub avalik arutelu.
Info
- Trammiliini ehitus kestab aastatel 2024–2029.
- Euroopa Liit ja Tallinn rahastavad projekti.
Jaga oma mõtteid ja aita luua uus trammiliin!

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

