Kuidas leida infot piirangute kohta liikluses?
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Tallinna liiklus on osa Tallinna keskkonnast.
Lihtsaskeeles.ee uuris,
kuidas saada teada,
kus teed remonditakse.
Täpsema info saamiseks vajuta kaardile.
Tallinna operatiivinfo
Piirangute kohta Tallinna linnas leiab infot aadressilt opinfo.tallinn.ee/kaart.
Kui vajutada kaardil mõnele tähistatud alale,
avaneb täpsem selgitus teetööde kohta.
Infot Tallinna ühistranspordi piirangute kohta leiad aadressilt: transport.tallinn.ee
Liiklusinfo TarkTee kodulehel
Piirangute kohta kogu Eestis leiab infot aadressilt tarktee.mnt.ee.
Kui vajutada kaardil mõnele tähistatud alale,
avaneb täpsem selgitus teetööde kohta.
Elroni rongiliikluse teated kogu Eesti kohta leiad aadressilt elron.ee/soiduinfo/teated.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

