Kui tihti peaks pesema nõudepesulappi?

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Nõudepesulappi tuleb sageli puhastada või vahetada.
Foto: Pixabay

Kujuta ette nõudepesulapi tavalist päeva peres,
kus ei kasutata nõudepesumasinat.

Hommikul pesed lapiga pudrutaldrikut ja kohvitassi.
Võib-olla pühid puhtaks ka kapiuksed ja pliidi.

Lõuna ajal küürid rasvast panni ja
pesed lõikelaua pealt maha lihajääke.
Võib-olla tõmbad puhtaks ka köögiseina ja  kohvimasina.

Õhtul pesed näiteks lusikaid või puhastad praetaldrikut.

Kui kaua püsib sinu nõudepesulapp piisavalt puhas? 

Nõudepesulappe võiks põhjalikumalt pesta vähemalt korra nädalas.

Kasulik on kööki koristada mitme lapiga.
Näiteks toidulauda ja nõusid võiks pesta erinevate lappidega.

Mustaks läinud lappe ei pea kohe ära viskama,
kui neid õigesti pesta.

Nõudepesulapid või pesukäsnad tuleb pesumasinas pesemiseks kindlasti panna pesukotti. 
Pesukotis lappe võib pesta koos tavalise pesuga. 

Pesukotti on vaja,
et pesukäsnad muid riideid ei rikuks.

Kui pesed lappe,
püsivad lapid puhtad ja
aitavad säästa raha.

Kõige kauem kestavad nõudepesuharjad.

FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Scroll to Top