Kui tihti peaks pesema nõudepesulappi?
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Kujuta ette nõudepesulapi tavalist päeva peres,
kus ei kasutata nõudepesumasinat.
Hommikul pesed lapiga pudrutaldrikut ja kohvitassi.
Võib-olla pühid puhtaks ka kapiuksed ja pliidi.
Lõuna ajal küürid rasvast panni ja
pesed lõikelaua pealt maha lihajääke.
Võib-olla tõmbad puhtaks ka köögiseina ja kohvimasina.
Õhtul pesed näiteks lusikaid või puhastad praetaldrikut.
Kui kaua püsib sinu nõudepesulapp piisavalt puhas?
Nõudepesulappe võiks põhjalikumalt pesta vähemalt korra nädalas.
Kasulik on kööki koristada mitme lapiga.
Näiteks toidulauda ja nõusid võiks pesta erinevate lappidega.
Mustaks läinud lappe ei pea kohe ära viskama,
kui neid õigesti pesta.
Nõudepesulapid või pesukäsnad tuleb pesumasinas pesemiseks kindlasti panna pesukotti.
Pesukotis lappe võib pesta koos tavalise pesuga.
Pesukotti on vaja,
et pesukäsnad muid riideid ei rikuks.
Kui pesed lappe,
püsivad lapid puhtad ja
aitavad säästa raha.
Kõige kauem kestavad nõudepesuharjad.

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!