Kuhu pöörduda vaimse tervise murega?
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Lihtsaskeeles.ee annab nõu,
kuhu pöörduda vaimse tervise mure korral.
Kui tunned,
et vaimse tervise mure hakkab su elu segama,
tasub küsida abi.
Võid julgelt rääkida oma perearstiga.
Soovi korral küsi nõu perearsti nõuandetelefonilt 1220.
Psühhiaatrile saad aja kinni panna helistades polikliiniku registratuuri.
Perearsti saatekirja vaja ei ole.
Perearst ja psühhiaater saavad sulle määrata ravimeid.
Kirja teel saad nõu küsida:
Kui murega on kiire:
- siis helista
- või pöördu erakorralisele vastuvõtule.
Lasteabi telefon 116 111
aitab lapsi ja lastega seotud murede korral.
Helistada võid nii päeval kui öösel.
Ohvriabi telefon 116 006 aitab,
kui oled kogenud vägivalda või kaotanud lähedase.
Helistada võid nii päeval kui öösel.
Hingehoiu telefon 116 123
kuulab ära su mured.
Helistada võid iga päev kella kahest päeval kuni südaööni.
Eluliini telefon 6 558 088
kuulab ära su mured.
Helistada võid iga päev kella seitsmest õhtul kuni seitsmeni hommikul.
Kiirabi number on 112.
Võid helistada nii päeval kui öösel.
Lihtsaskeeles.ee “Õpi kutsuma kiirabi, politseid või päästjaid”
Võid pöörduda erakorralisele vastuvõtule.
Abi saab nii päeval kui öösel.
- Psühhiaatriakliiniku valvetuba Tallinnas
telefon: 6172 550
aadress: Paldiski mnt 52, Tallinn - Psühhiaatriakliiniku valvetuba Tartus
telefon: 731 8764
aadress: Raja 31, kabinet B 1002, Tartu - Psühhiaatriaosakonna valvetuba Pärnus
telefon: 516 0379
aadress: Ristiku 1, Pärnu - Psühhiaatriakliiniku valvetuba Viljandis
telefon: 435 4255
aadress: Pargi tee 14, Jämejala - Erakorralise meditsiini osakond Ahtmes
telefon: 331 1074
aadress: Ilmajaama 12 (Ahtme linnaosa), Kohtla-Järve - Erakorralise meditsiini osakond Narvas
telefon 357 1795
aadress: Haigla 1, Narva

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

