Aita luua Tallinna tulevikku!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Mis toimub?
Tallinna linn kogub ideid,
kuidas muuta linnaruum paremaks.
Tallinna elanikud saavad esitada oma idee.
Millal saab ideid esitada?
Ideid saab esitada 25. märtsist kuni 14. aprillini.
Esita idee veebilehel: www.koosloodudlinn.tallinn.ee
Hääletus toimub septembris.
Kuidas ideid esitada?
Täida veebilehel olev vorm.
Vormis tuleb kirjutada:
mis on sinu idee eesmärk
miks see on vajalik
kuhu see võiks tulla
Võid kirjutada eesti, vene või inglise keeles.
Miks seda tehakse?
Tallinn tahab, et inimesed tunneksid end koduselt.
Iga elanik saab öelda,
kuidas linnaruumi paremaks muuta.
Kui palju ideid valitakse?
Igas linnaosas viiakse ellu 1 idee.
See on see idee,
mis sai linnaosa inimestelt kõige rohkem hääli.
Eksperdid vaatavad,
kas ideed vastavad reeglitele.
Siis tutvustatakse ideid avalikul arutelul.
See toimub mais.
Soovid rohkem infot?
31. märtsil kell 17.30
toimub internetis infokoosolek.
Koosolek toimub arvutis,
programmis nimega Teams.
Seal räägitakse,
kuidas ideid kirjutada ja esitada.
Sa saad ka küsida küsimusi.
Infokoosolekule saab registreeruda siin:
www.koosloodudlinn.tallinn.ee
Näited varem tehtud ideedest:
• kogukonnasaunad ja taliujumine Harku järve ääres
• jaapani-stiilis metsatukk Kristiines
• koolipark Pirita Majandusgümnaasiumi juures
Tegutse!
- Mõtle, mida sinu kodukandis vaja on.
- Esita ettepanek veebilehel enne 14. aprilli.
Koos teeme Tallinna paremaks!


Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

