Pärnus avatakse näitus, mis tutvustab nukkusid
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Alates 28. septembrist saab Pärnu muuseumis
vaadata rändnäitust „Teatrinukkude võlumaailm“.
Näitust korraldab Tallinnas asuv Nukuteatrimuuseum.
Näitus tutvustab nukuteatri ajalugu.
Vaatamiseks on üle 200 teatrinuku.
Külastajad saavad teada,
kuidas tehakse teatrietendusi.
Näitust aitab tutvustada Iti Niinemets,
kes on Nukuteatrimuuseumi juhataja.
Iti Niinemetsa sõnul nukuteater tuhandeid aastaid vana komme.
Lastele on nukuteatrit tehtud ainult viimase saja aasta jooksul.
Varem tehti nukuteatrit täiskasvanutele.
Näitus „Teatrinukkude võlumaailm“ on alates märtsist rännanud mööda Eestit.
Pärnu muuseumis on näitus avatud 28. septembrist kuni 7. jaanuarini.
Lisainfo Pärnu muuseumi kodulehelt.
Vaata ka Nukuteatrimuuseumi kodulehte.

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

