Lasteabi nõu saab ka viipekeeles
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Tervise Arengu Instituut ja Tööinspektsioon kuulutavad välja
„Tervist edendav töökoht“ märgise andmise.
Märgis on tunnustav märk,
mida tööandja saab enda tutvustamisel kasutada.
Märgis “Tervist edendav töökoht” antakse kolmeks aastaks.
Tööandjale on märgis tasuta.
See märgis tunnustab tööandjaid tervislike töökohtade eest.
Tervislikud on töökohad:
- mis on turvalised
- kus hoolitakse tervisest
- kus hoitakse tervist.
Töötajad on rohkem rahul,
kui tööandja aitab hoida nende tervist.
Kui töötaja on rahul,
töötab ta paremini.
Tööandja, kes soovib kasutada märgist näiteks oma kodulehel,
peab seda õigust taotlema.
Taotlusi saab esitada igal aastal 1.–23. oktoobrini.
Enne märgise andmist uuritakse,
kuidas tööandja töötajate tervist hoiab.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

