Peaasi.ee ootab noorte vaimse tervise teemalisi luuletusi
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
20. septembril algusega kell 18
toimub Tallinnas Solarise Apollo raamatupoes
noorte luuleüritus.
Üritust korraldavad:
- Peaasi.ee
- Apollo raamatupood
- Kirjanike Liidu noored
Oma luuletusi esitama on oodatud 16–26-aastased noored.
Ette loetakse luuletusi,
mis puudutavad:
- vaimset tervist
- tundeid ja
- elu keerdkäike.
Psühholoog Anna-Kaisa Oidermaa sõnul
innustab üritus noori luule abil ennast väljendama.
Anna-Kaisa Oidermaa on ka Peaasi.ee juht.
Luule on viis oma tunnetega toimetulekuks.
Ka mitmed uuringud näitavad,
et loovad tegevused aitavad hoida vaimset tervist.
Luuleõhtut juhib luuletaja Joonas Veelmaa.
Luuleõhtule saab ennast esinejana kirja panna kuni 11. septembrini: https://forms.gle/g8dhowEVPCeCR6g36
Kirja pannes tuleb lisada ka üks enda kirjutatud luuletustest,
et korraldajad autori tundma õpiksid.
Üritus on tasuta.
MTÜ Peaasjad tegeleb vaimse tervise edendamisega.
![FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu](https://lihtsaskeeles.ee/wp-content/uploads/2023/04/Katrin-Jogisaar-230-×-230-px.jpg)
Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!