Ohvriabi lihtsas keeles
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Ohvriabi kohta saab nüüd Sotsiaalkindlustusameti kodulehel lugeda lihtsas keeles.
Vaimupuu meeskond toimetas ohvriabi tekstid lihtsamaks,
et kõik saaksid neist aru.
Natuke kirjutasid ka ise juurde, et tähtis jutt oleks arusaadavam.
Nüüd saab igaüks lugeda ohvriabi teemasid.
- Kes on ohver?
- Kas ka sina võid olla ohver?
- Kuidas ohvreid aidata?
- Mis on vägivald?
- Kuidas pärast tüli leppida?
Tekste aitasid testida:
- SA Maarja Küla
- EIT Tugiliisu
- Rapla Hooldekeskuse Tugikeskus Vahtra
- Sillamäe Kodu (AS Hoolekandeteenused)
Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!