Tule Läänemere perepäevale
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
2. septembril toimub Tallinnas Lennusadama hoovis Läänemere perepäev.
Üritus on kõigile tasuta.
Kell 13-18 on kõigil võimalik külastada Soome laeva Aranda.
Arandaga uuritakse merd.
Peamiselt on selle laevaga uuritud Läänemerd.
Kell 13-17 saab külastada erinevate asutuste telke.
- Taltech ülikool – räägitakse prügist, vetikatest, mere uurimisest ja ülikoolist.
- Prügihunt – õpetab prügi sortima.
- Keskkonnaamet – tutvustab kalu ja kalastamist.
- Meremuuseum – lapsed saavad ehitada väikest laeva või parve ja panna ennast kirja huviklubisse.
- Meremuuseum – saab näha vee all tehtud filmi, külastada laeva Loodi.
- Loodusmuuseum – näitus Läänemere liikidest ning tegevused lastele.
- Helsingi Regiooni Keskkonnateenuste Amet – jäätmete teemaline mäng kogu perele „WC-potti või mitte?“.
- Soome ja Eesti Rotary klubid – tutvustatakse Läänemere teemalisi projekte.
- Soome saatkond
- Meelelahutus – lastega tegeleb rohelise pealinna maskott Kimmu ning toimub Ahhaa teadusteatri etendus.
- Päeva lõpetab puhkpilliansambel Silver Brass.
Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!