Coopis olid müügil tervisele ohtlikud sibulad
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Põllumajandus- ja Toiduamet hoiatab,
et Poolast toodud sibulatest,
mida müüdi Coopis,
leiti liiga palju ohtliku aine jääke.
Ohtlikuks aineks on taimekaitsevahend Flupyram.
Selle sisaldus toidus võib mõjuda halvasti inimese tervisele.
Poola sibulaid müüdi köögivilja letis pakendamata kaubana.
Coop palub klientidel,
kes 19.-28. juulil ostsid Coopist Poola päritolu sibulaid,
neid mitte süüa.
Coop palub klientidel need sibulad poodidesse tagasi tuua
või ära visata.
Poodi tagasi toodud sibulate eest,
maksab Coop raha tagasi.
Sibulate partii number on 207265.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

