Veganmessil tutvustatakse taimedest tehtud toite
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Tulemas on suur taimse toidu üritus Veganmess.
Veganmess toimub 7.-8. oktoobril kell 11-18 Kultuurikatlas.
Kultuurikatel asub Tallinnas Kursi tänav 3.
Inimesi, kes söövad ainult taimedest tehtud toitu,
kutsutakse veganiteks.
Veganmess tutvustab,
kuidas süüa rohkem või ainult taimedest tehtud toitu.
Paljud ettevõtted tutvustavad oma kaupu.
Toimuvad ka loengud, vestlused ning vaadatakse filmi.
Sooduspilet maksab 3. septembrini 6 eurot.
Sooduspiletit saad osta siit.
Pilet maksab ürituse päeval 10 eurot.
![FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu](https://lihtsaskeeles.ee/wp-content/uploads/2023/04/Katrin-Jogisaar-230-×-230-px.jpg)
Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!