Tule Arvamusfestivalile
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Arvamusfestival toimub Paides.
Festivalil toimuvad erinevad arutelud.
Arutelu abil otsitakse paremat arusaamist.
Festival on külastajatele tasuta.
Festivalile on oodatud kõik,
kes tahavad kuulata, mõelda, küsida ja kaasa rääkida olulistel teemadel.
See on koht,
kus leida teadmisi ja inimesi.
Arvamusfestivalil saad teada,
millest Eesti inimene mõtleb.
- üle 150 arutelu
- põnev kultuuriprogramm
- töötoad
Arvamusfestivalil on sel aastal ka vaimse tervise ala ning elukaare ala,
kus arutatakse erinevate sotsiaalvaldkonna teemade üle.
Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!