Türgis ja Süürias toimus maavärin
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
6. veebruaril toimus Türgis ja Süürias tugev maavärin.
Tol korral hukkus enam kui 41 000 inimest.
Täna toimus Türgis uus ja nõrgem maavärin.
Mitmed eelmises maavärinas viga saanud majad varisesid kokku.
Maavärin võib põhjustada tsunamit.
Inimestel soovitatakse rannikust kaugemale hoida.
Mis on maavärin?
Maavärina korral hakkab maapind värisema.
Mis on tsunami?
Tsunami on hiiglaslik merelaine,
mis tekib näiteks maavärina või vulkaanipurske järel.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

