Puuetega inimesi oodatakse Puhta vee teemaparki
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
27. mail kell 11-15 tähistatakse Puhta vee teemapargis
rahvusvahelist kaitsealade päeva ja looduskaitse kuud.
Ratastoolirajale on oodatud liikumispuudega inimesed.
Kaitsealade päeval viiakse läbi mitmeid loodusretki ja keedetakse lõkkel teed.
Üritusel osalemine on TASUTA.
Mida saab teha Puhta vee teemapargis?
Puhta vee teemapark asub Järsi külas Lääne-Virumaal.
Pargi rajad on kaetud purustatud kruusakatte või betoonkiviga.
Külastada saab meelteaeda.
Meelteaed pakub värve, vorme, helisid, lõhnu, erinevate pindade tunnetamist.
Meelteaia eesmärk on teraapia.
Aiandusteraapia mõjub hästi inimeste psüühikale ning emotsionaalsele tasakaalule.
Kuidas osaleda?
Ratastooli ja abivahendiga liikujad on oodatud koos saatjaga.
Üritusel osalemise soovist anna teada kirjutades info@metsamoisa.ee
Olemas on invatualett.
Lisainfo ürituse kohta
KODULEHT | LINK |
---|---|
Ürituse info Facebookis | 27. mai kell 11-15 "Liikumispuudega inimeste looduskaitsekuu ja kaitsealade päeva tähistamine Puhta vee teemapargis" |
Puhta vee teemapark | "Meeleteaed" |
Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!