Eesti Haigekassast saab Tervisekassa
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Alates 1. aprillist nimetatakse Eesti Haigekassa ümber Tervisekassaks.
Nimevahetuse põhjuseks on asjaolu,
et asutus soovib keskenduda tervisele.
Tervise- ja tööminister Peep Petersoni sõnul täidab asutus ka edaspidi kõiki seniseid ülesandeid.
Eesti Haigekassa peamine ülesanne asutamise ajal oli
võimaldada ravikindlustusega inimestele ravi.
Tänaseks on asutus saanud ülesandeid juurde:
- tagatakse vältimatut abi ravikindlustuseta inimestele
hangitakse ravimeid ja vaktsiine - makstakse toetust vaktsiinidest tingitud tervisekahjude eest
korraldatakse perearstide tööd.
Tervisekassa hoiab ja taastab inimeste tervist.
Viited kasutatud tekstidele
- Sotsiaalministeerium “Haigekassa nimevahetus Tervisekassaks on vajalik suunamuutus meie tervishoius“
- Tervisekassa “Eesti Haigekassast saab alates aprillist Tervisekassa“

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

