Avatud talude päev tuleb taas
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Avatud talude päev toimub ka sel aastal.
Ligi 350 talu üle kogu Eesti ootavad külastajaid 16. juulil.
Suurem osa talusid on avatud ka 15. juulil.
Avatud talude päeval tutvustatakse inimestele talusid ja talutöid.
Erinevates taludes saab näha:
- loomi
- põllutehnikat
- iluaedasid
- koduseid restorane
- mahlategu
- moositootmist
- veinivabrikuid
- turismitalusid
- ja palju muud põnevat.
Sel aastal saab taludesse sõita ka rongiga.
Paljud talud asuvad rongipeatuste läheduses.
Kaardi taludega, kuhu pääseb ligi rongiga,
leiab Elroni kodulehelt elron.ee/avatudtaludepaev.
Osalevad talud, nende lahtiolekuajad ja programmid on kirjas veebilehel avatudtalud.ee.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

