Õpime tundma Euroopa Liidu raha
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Euroopa Liitu kuulub 27 Euroopa riiki.
Ka Eesti kuulub Euroopa Liitu.
Euroopa Liidu eesmärk on teha koostööd.
Koostööd teevad Euroopa Liidu riigid.
Enamikes Euroopa Liidu riikides kasutatakse sama raha.
Selle raha nimi on euro.
Sama raha kasutamine teeb elu Euroopa Liidus lihtsamaks.
Näiteks saavad Eestis elavad inimesed
kerge vaevaga osta asju Soomest ja
nad ei pea maksma selle eest lisatasu.
Samuti on lihtne internetis mõnest teisest riigist asju osta.
Sama raha kasutamine teeb reisimise lihtsamaks.
Kui minna reisile riiki,
kus kasutatakse eurot,
pole vaja raha sobivuse pärast muretseda.
Praegu on euro kasutusel 20 Euroopa Liidu riigis.
Need riigid on:
- Austria
- Belgia
- Horvaatia
- Küpros
- Eesti
- Soome
- Prantsusmaa
- Saksamaa
- Kreeka
- Iirimaa
- Itaalia
- Läti
- Leedu
- Luksemburg
- Malta
- Madalmaad
- Portugal
- Slovakkia
- Sloveenia
- Hispaania

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

