Töötukassa Tartumaa esindus kolib uude kohta
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
- Avaldatud:
- Autor: Katrin Jõgisaar
- Teksti testisid intellektipuudega lugeja, vaeglugeja ja eakas
Alates 26. maist 2023. aastal asub Eesti Töötukassa Tartumaa esindus aadressil Vaksali 17a.
Kvartali hoones asunud esindus on alates sellest päevast remondis.
Vaksali tänava esindus on avatud:
- esmaspäeval, kolmapäeval ja neljapäeval – 8.15 kuni 16.00
- teisipäeval – 8.15 kuni 17.30
- reedel – 8.15 kuni 12.00
Tartumaa töötukassa esindusele saab:
- kirjutada tartu@tootukassa.ee
- helistada telefonil 7377200
Töötukassaga saab suhelda ka kodulehe kaudu
Eesti Töötukassaga saab suhelda ka kodulehel e-töötukassa kaudu.
E-töötukassas saab esitada kõiki avaldusi.
E-töötukassasse on võimalik sisse logida igal ajal.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.

