Tallinna vanalinna päevade ajal saab tutvuda linnaloodusega

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

FOTO: Loodusretked Tallinnas. AUTOR: Kirsti Eerik

Juba sel reedel algavad Tallinnas vanalinna päevad. 

Korraldajad tutvustavad vanalinna kui erilist elukohta. 

Vanalinna päevade kavas on mitmed linnaloodust tutvustavad jalutuskäigud ja kohtumised. 

Tule ja tutvu vanalinna loodusega! 

Juhendatud jalutuskäik “Kõigi meeltega looduses”

Aeg: 3. juuni 2023 kell 11-12 

Koht: jalutuskäik saab alguse Eesti Loodusmuuseumi hoovist (Lai tänav 29a, Tallinn)

Hind: tasuta

Sisu: toimub jalutuskäik,
mida juhendab Eesti Loodusmuuseumi õpetaja.

Jalutuskäik viib osalejad Tornide väljakule.

Osalejad uurivad linnaloodust.

Üheskoos arutatakse,
kuidas muuta Tallinn veelgi rohelisemaks linnaks.

Üritus sobib nii lastele kui täiskasvanutele. 

Kuni 8-aastased lapsed on oodatud ainult koos saatjaga.

Lisainfo leiad Tallinna vanalinna päevade kodulehelt.

Juhendatud jalutuskäik ja loeng Hildegardi aias “Lõhnade lummuses”

Aeg: 3. juuni 2023 kell 12-15 

Koht: jalutuskäik saab alguse Tornide väljakul (Nunne tänav 4, Tallinn)

Sisu: Vanalinna Selts kutsub osalejad kogukonna aeda. 

Osalejad uurivad ravimtaimi ja maitsetaimi. 

Räägitakse loodusravist ja lõhnadest. 

Hildegardi Selts räägib ravimtaimede kasutamisest.

Korraldajad: 

  • Rohelise Stuudio Lõhnatuba
  • Hildegardi Selts

Liigirikkuse tuurid vanalinnas

Aeg: 4. juuni 2023 kell 14-15 ja 16-17 

Koht: jalutuskäik saab alguse Tallinna Kesklinna Valitsuse juurest (Nunne tänav 18, Tallinn)

Sisu: Jalutuskäigud annavad teadmisi linnaloodusest. 

Osalejad saavad teada,
 kuidas on seotud erinevad taimed, putukad, linnud ja loomad.

Koos leitakse vastused,
miks on vaja lasta loodusel segamatult tegutseda. 

Korraldaja: jalutuskäike viib läbi Tallinna Botaanikaaia metoodik Eliko Petser.

Osalemiseks tuleb ennast kirja panna!

Kell 14-15 jalutuskäik.
Kell 16-17 jalutuskäik.

Mis on Tallinna vanalinna päevad?

Tallinna vanalinna päevad toimuvad 2. kuni 4. juunini. 

Tänavuse festivali üheks tähtsamaks teemaks loodussõbralik linn. 

Kokku on 3 päeva jooksul: 

  • üle 40 tasuta kontserdi
  • enam kui 300 sündmust
Festival toimub 41. korda.

Vaata kava vanalinnapaevad.ee.

FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Scroll to Top