UK Fest aitab säästa keskkonda
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
18. mail (kell 10-17) toimub Tallinnas Telliskivi Kvartalis UK Fest.
Üritus aitab säästa keskkonda.
Festivalil saab vanu, kuid terveid asju osta, müüa, vahetada ja annetada.
Toimub ka palju muud põnevat.
Üritust korraldab Uuskasutuskeskus.
Kaasa löövad:
- Eesti Punane Rist
- Aarete Laegas
- Pesaleidja
- Humana
- väikeettevõtjad ja eraisikud
- Tallinna linn ja Telliskivi Kvartal
- vabatahtlikud
Oodatud on kõik inimesed,
keda huvitab taaskasutus.
Festivalil saab:
- osta ja müüa riideid, jalanõusid, ehteid, kodutarbeid
- osaleda rattalaadal
- tuua kaasa vanad mänguasjad ja vahetada need teiste vastu
- kuulata muusikat ja nautida tänavatoitu
- vestelda säästmise teemal
- annetada asju Uuskasutuskeskuse kaubikusse
Festival on autovaba –
tule jala, rattaga, rongiga või tõukerattaga.
Võta kaasa oma veepudel.
Võid tuua asju annetamiseks.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!