Mida teha, kui oled unustanud oma asjad bussi või trammi?

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

A scenic view of a tram passing by St. Olaf's Church in Tallinn, Estonia.
Pildil on tramm.
Foto: Pexels

Iga päev unustavad inimesed oma isiklikke asju Tallinna bussidesse ja trammidesse.

Paljud asjad jäävadki kadunuks,
sest inimesed ei tea,
kuhu pöörduda.

Kui sina oled midagi ühistransporti unustanud,
pead pöörduma Tallinna Linnatranspordi leidude lattu.

Kui oled midagi ühissõidukisse unustanud:

– vaata leitud asjade pilte
– või helista telefonil 643 4142

Kui sinu ese on leiulattu toodud,
saad selle sealt tagasi.

Ühissõidukist leitud toit visatakse kohe ära.
Bussijuhid ei tohi ise leitud asju kasutada.
Otsi oma kadunud asja kiiresti.

Viimase 6 kuu jooksul on leitud üle 1900 eseme.

Tagasi omanikele anti umbes 700 eset. 

FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Scroll to Top