Vaimupuu fotokonkurss kajastab rohepööret

Vaimupuu fotokonkurss kutsub kajastama rohepööret

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Bänner - Vaimupuu fotokonkurss 2023 (1200 × 630 px)
Vaimupuu fotovõistlusele oodatakse fotosid 1. oktoobrini

Intellektipuudega inimeste ja nende lähedaste uudistekanal Vaimupuu kuulutas välja fotovõistluse.

Võistluse teema 2023. aastal on rohepööre.

Rohepöördest räägitakse viimasel ajal palju.

Rohepööre tähendab,
et inimesed hoolivad loodusest:

  • ei loobi prügi maha,
  • ei mürgita põldusid,
  • ei tee suurtel aladel lageraiet.

Vaimupuu võistlusele oodatakse fotosid rohelistest lahendustest:

  • prügi-sortimine
  • taaskasutus
  • uued seadmed päikese ja tuule püüdmiseks.

Pildistada võib kõike, mis meeldib
ja mis seostub looduse, loodushoiu ja säästlikkusega.

Ka selliseid asju võib pildistada,
mis peaksid olema loodust säästvad,
aga tegelikult ei ole.

Tähtis!

12 õnnestunumat fotot avaldatakse Vaimupuu 2024. aasta kalendris. 
15 paremat leiavad tee rändnäitusele. 

Vaimupuu toimetusele võib saata fotosid kuni  1. oktoobrini 2023. aastal.

Fotosid hindab žürii.

Parimate fotode autorid saavad auhinnad.

Vaimupuu kalendrisse saab panna ainult laiupidi paigutusega fotosid. 
See tähendab, et püstise paigutusega fotod kalendrisse ei lähe.

Foto saab toimetusele saata Vaimupuu veebilehe kaudu.

Head osalemist!

Vaimupuu kalendrisse sobiv pilt (1200 × 630 px)
Vaimupuu kalendrisse sobivad laiupidi paigutusega fotod
FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Scroll to Top