Tallinna jäätmejaamade juures saab nüüd parandada jalgrattaid
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Tallinna jäätmejaamade juures saab nüüd parandada jalgrattaid.
Tallinna jäätmejaamad on need kohad,
kuhu viiakse vanad asjad ja jäätmed.
Millal saab ratast parandada?
Igal ajal.
Päeval ja öösel.
Milliste jäätmejaamade juures saab ratast parandada?
• Paljassaare jäätmejaam
• Rahumäe jäätmejaam
• Pärnamäe jäätmejaam
• Pääsküla jäätmejaam
Paranduskohad on jäätmejaama värava juures.
Kes pani paranduspunktid üles?
Tallinna Jäätmekeskus.
Miks need paranduspunktid tehti?
• Et inimesed saaksid ise ratast parandada.
• Et asjad kestaksid kauem.
• Et inimesed liiguksid rohkem ja oleksid tervemad.
• Et hoida loodust ja võtta asju uuesti kasutusele.
Kuidas ma tean, kus on lähim paranduskoht?
Vaata jalgrattateede kaarti.
Sealt leiab kõikide paranduspunktide asukohad.
Sa saad parandada ratast igal ajal.

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

