Rõõmutarekese lasteaiad peeti talguid
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Inimesed üle Eesti hakkavad koos kasulikke töid tegema.
Seda nimetatakse Teeme Ära talguteks.
Kes teeb?
Teeme Ära talguid teevad:
• inimesed üle Eesti
• lasteaiad ja koolid
• linnad ja vallad
• vabatahtlikud
Esimesed talgud tehti 29. aprillil Tallinnas,
Rõõmutarekese lasteaias.
Seal aias hakkasid koos tööle:
• lapsed
• õpetajad
• lapsevanemad
Millal toimub?
Talgunädal kestab 29. aprillist kuni 4. maini.
Suur üle-eestiline talgupäev on laupäeval, 4. mail 2024. aastal.
Kus toimub?
Talgud toimuvad üle Eesti.
Sa võid valida endale sobiva paiga.
Paljud talgud toimuvad:
• lasteaedades
• koolides
• parkides
• koduõuedes
• veekogude ääres
Kuidas toimub?
Talgutel tehakse koos erinevaid töid.
Näiteks:
• koristatakse
• tehakse korda õuealasid
• istutatakse taimi
• rajatakse õppeaedu
• korraldatakse üritusi
Kuidas saad sina osaleda?
Mine lehele: www.teemeara.ee
Seal saad:
• valida talgud
• panna ennast kirja
• korraldada ise talgud
Talgud on tore võimalus midagi koos ära teha.
Kõik on oodatud!
Teeme koos Eesti paremaks ja ilusamaks!

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

