Roosikrantsi tänava pappel võetakse maha
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Roosikrantsi 4 maja juures kasvab väga vana must pappel.
Puu on umbes 200 aastat vana,
kuid nüüd väga kehvas seisus.
Seetõttu tuleb see maha võtta.
Miks pappel maha võetakse?
Puu on seest õõnes ja mädanenud.
Juured on saanud viga
ja puu võib ümber kukkuda.
Puu on haigestunud paplivähki.
Oksad võivad murduda
ja ohustada tänaval liiklejaid.
Kuidas puu säilitatakse?
Enne raiet võetakse paplilt oksi.
Neist kasvatatakse uued puud,
et must pappel säiliks.
Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet andis puu mahavõtmiseks loa.
See otsus on tehtud,
et tagada inimeste ohutus.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!