Botaanikaaias saab nüüd jalutada ka õhtuti

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Tallinna Botaanikaaia uus valgustus.
Foto õigused: Tallinna Strateegiakeskus. Pildistas Aleksandr Gužov

Tallinna botaanikaaias on uued valgustid.
Nüüd saab ka pimedal ajal botaanikaaias jalutada.

Vanad kollakat valgust andnud valgustid võeti maha.
Uued LED-lambid annavad selgemat valgust
ja kulutavad vähem elektrit.
Need lambid ei ole liiga heledad.

Tallinna abilinnapea Pärtel-Peeter Pere ütles, 
et uued lambid teevad õhtused jalutuskäigud mõnusaks.
Saab jalutada ja loodust kuulata ning vaadata.

Miks on uus valgustus hea?

  • Jalutajatel on turvalisem tunne.
  • Botaanikaaed näeb ilus välja ka õhtuti.
  • Lambid kulutavad vähem elektrit.
  • Uued valgustite postid on tumedamad
    ja paistavad vähem välja.

Iga valgustit saab eraldi juhtida.
See tähendab,
et põlevad vaid need valgustid,
mida on vaja.

Tallinna Botaanikaaia direktor Urve Sinijärv ütles,
et u
us valgustus võimaldab botaanikaaeda külastada ka siis,
kui õues on pime.

Kes tegi valgustustööd?

Tööd tellis Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet.
Valgustuse ehitasid Eltonet OÜ ja Viaston Infra OÜ.
Projekti hind oli üle 300 000 euro.

Mis on Tallinna Botaanikaaed?

  • Botaanikaaia kohta saad lisa lugeda botaanikaaed.ee
  • Botaanikaaias õpitakse taimi tundma ja kaitstakse loodust.
FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Scroll to Top