Riigiinfo telefonile 1247 saab anda teada reostusest ja hädas loomadest
									Palun jaga seda lugu! Aitäh!								
				
									Palun jaga seda lugu! Aitäh!								
				
					Jälgi lihtsas keeles uudiseid!				
				Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Riigiinfo telefonile 1247 saab anda teada reostusest ja hädas loomadest
Kui näed, et looduses on midagi väga valesti,
helista numbril 1247 või saada e-kiri aadressile 1247@1247.ee.
Helista, kui näed näiteks:
- reostust
 - kui keegi paneb prügi maha sinna, kus prügi ei käi
 - hätta sattunud või surnud metsloomi
 - palju surnud kalu jões, meres, järves
 - loomade halba kohtlemist
 - või muud halba käitumist looduse suhtes
 
Reostuseks nimetatakse olukorda,
kui prügi või ohtlikud ained satuvad loodusesse.
Helista näiteks siis, 
kui näed, 
et prügi pannakse metsa maha.
Loomade halb kohtlemine on näiteks:
- löömine
 - näljas hoidmine
 - haige looma arsti juurde mitte viimine
 
Kui sa helistad, 
tulevad asjatundjad appi.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja							
						- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja 
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
						- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.							
						See on vajalik inimesele, 
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
						kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
									Palun jaga seda lugu! Aitäh!								
				
					Jälgi lihtsas keeles uudiseid!				
				Jälgi Arusaamise Agentuuri!
								
