Tartusse tuleb jõululinn
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
3. detsembril avab Tartu linn raekoja platsil jõululinna.
Jõululinn on avatud kuni 7. jaanuarini.
Jõululinnas on palju põnevaid üritusi.
Saad näha ka jõulukuuske ja jõuluvana.
Jõululinnas saab ka uisutada.
Uisuväljak on avatud 3. märtsini.
Vaata jõululinna kava siit.
Jõululinnas on 3 kohvikut,
kus saad süüa ja juua.
Kohvikutes kasutatakse pakendeid,
mida saab uuesti kasutada.
Võid kaasa võtta ka oma tassi või taldriku.
Jõulupidu korraldatakse nii,
et see oleks loodusele hea.

Katrin Jõgisaar
Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!
Jälgi Arusaamise Agentuuri!

