Tallinna vanalinna päevade ajal saab tutvuda linnaloodusega
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Juba sel reedel algavad Tallinnas vanalinna päevad.
Korraldajad tutvustavad vanalinna kui erilist elukohta.
Vanalinna päevade kavas on mitmed linnaloodust tutvustavad jalutuskäigud ja kohtumised.
Tule ja tutvu vanalinna loodusega!
Juhendatud jalutuskäik “Kõigi meeltega looduses”
Aeg: 3. juuni 2023 kell 11-12
Koht: jalutuskäik saab alguse Eesti Loodusmuuseumi hoovist (Lai tänav 29a, Tallinn)
Hind: tasuta
Sisu: toimub jalutuskäik,
mida juhendab Eesti Loodusmuuseumi õpetaja.
Jalutuskäik viib osalejad Tornide väljakule.
Osalejad uurivad linnaloodust.
Üheskoos arutatakse,
kuidas muuta Tallinn veelgi rohelisemaks linnaks.
Üritus sobib nii lastele kui täiskasvanutele.
Kuni 8-aastased lapsed on oodatud ainult koos saatjaga.
Lisainfo leiad Tallinna vanalinna päevade kodulehelt.
Juhendatud jalutuskäik ja loeng Hildegardi aias “Lõhnade lummuses”
Aeg: 3. juuni 2023 kell 12-15
Koht: jalutuskäik saab alguse Tornide väljakul (Nunne tänav 4, Tallinn)
Sisu: Vanalinna Selts kutsub osalejad kogukonna aeda.
Osalejad uurivad ravimtaimi ja maitsetaimi.
Räägitakse loodusravist ja lõhnadest.
Hildegardi Selts räägib ravimtaimede kasutamisest.
Korraldajad:
- Rohelise Stuudio Lõhnatuba
- Hildegardi Selts
Liigirikkuse tuurid vanalinnas
Aeg: 4. juuni 2023 kell 14-15 ja 16-17
Koht: jalutuskäik saab alguse Tallinna Kesklinna Valitsuse juurest (Nunne tänav 18, Tallinn)
Sisu: Jalutuskäigud annavad teadmisi linnaloodusest.
Osalejad saavad teada,
kuidas on seotud erinevad taimed, putukad, linnud ja loomad.
Koos leitakse vastused,
miks on vaja lasta loodusel segamatult tegutseda.
Korraldaja: jalutuskäike viib läbi Tallinna Botaanikaaia metoodik Eliko Petser.
Mis on Tallinna vanalinna päevad?
Tallinna vanalinna päevad toimuvad 2. kuni 4. juunini.
Tänavuse festivali üheks tähtsamaks teemaks loodussõbralik linn.
Kokku on 3 päeva jooksul:
- üle 40 tasuta kontserdi
- enam kui 300 sündmust
Vaata kava vanalinnapaevad.ee.

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.