Tallinna Botaanikaaed kutsub suurele tomatipeole
Jälgi Arusaamise Agentuuri!
Tallinna Botaanikaaia Palmimajas peetakse 1.-3. septembrini tomatipidu.
Nendel päevadel on tomatipidu avatud kell 11-19.
Kohapeal on saab osta eriliste tomatite seemneid ja vilju.
Toimuvad ekskursioonid.
Tomatinäitusel on väljas ligi 300 tomatisorti.
Üritust aitavad korraldada tomatite asjatundjad Valdis Pūliņši ja Ingmar Pappel.
Nad näitavad oma tomateid
ja jagavad kogemusi tomatite kasvatamisest.
Tallinna Botaanikaaia tavapilet on suvehooajal 6 eurot,
sooduspilet 3 eurot.
Tomatipeo kava
- 2.09 kell 12.00 ekskursioon Meelte Aias (eesti keeles)
- 2.09 kell 13.00 ekskursioon Meelte Aias (vene keeles)
- 3.09 kell 12.00 ekskursioon Meelte Aias (eesti keeles)
- 3.09 kell 13.00 ekskursioon Meelte Aias (vene keeles)
Registreerumine ekskursioonidele aadressil bit.ly/Tomatipidu2023
Tomatite ajaloost
Tomat pärineb Lõuna-Ameerikast.
Tomati kasvatamine sai alguse Mehhikost.
Esimesed Euroopasse jõudnud tomatid olid kollased
ja neid kasvatati lihtsalt ilu pärast.
Tänapäevaks on aretatud ligi 10 000 tomatisorti.

Katrin Jõgisaar
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja
Lihtne keel
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Jälgi Arusaamise Agentuuri!