Mida teha, kui töövõimekaart kaob?
Seekord uurime,
miks on töövõimekaarti vaja.
Mida teha, kui kaart kaob?
Mida teha, kui töövõimekaart kaob? Loe edasi
Seekord uurime,
miks on töövõimekaarti vaja.
Mida teha, kui kaart kaob?
Mida teha, kui töövõimekaart kaob? Loe edasi
Kui inimene saab töövõimetushüvitist ebaõiglaselt, võib Tervisekassa selle tagasi küsida. 2022. aastal nõuti töövõimetushüvitisi tagasi 674 korral. Tagasi küsiti üle 200 000 euro.
Eelmisel aastal nõudis Tervisekassa töövõimetushüvitist tagasi 674 korral Loe edasi