Rootsi tähistab 6. juunil riigi iseseisvuse viiesajandat aastapäeva
Rootsis on 2023. aasta väga pidulik aasta,
sest riik on 500 aastat iseseisev olnud.
6. juuni on rootslastele rahvuspüha ja Rootsi lipu päev.
Rootsis on 2023. aasta väga pidulik aasta,
sest riik on 500 aastat iseseisev olnud.
6. juuni on rootslastele rahvuspüha ja Rootsi lipu päev.
14. mail tähistatakse emadepäeva. Emadepäev on emadele pühendatud püha. Emadepäev on lipupüha. Siis antakse välja ka aasta ema aunimetust.
Täna on emakeelepäev. Kõik inimesed väärivad arusaamist.
Lihtne ja selge keel annab edasi arusaadavaid sõnumeid. Hoidkem emakeelt!