Kuidas hoida ja hooldada raamatuid?
Artikkel õpetab,
kuidas hoolitseda raamatute eest.
Kuidas hoida ja hooldada raamatuid? Loe edasi
Artikkel õpetab,
kuidas hoolitseda raamatute eest.
Kuidas hoida ja hooldada raamatuid? Loe edasi
Lihtsaskeeles.ee soovitab omada mitut lappi.
Näiteks toidulauda ja taldrikut võiks pesta erinevate lappidega.
Mustaks läinud lappe ei pea kohe ära viskama,
kui neid õigesti pesta.
Kui tihti peaks pesema nõudepesulappi? Loe edasi