Menstruatsioonist tohib ja tuleb rääkida
Mis on menstruatsioon? Miks kardetakse sellest rääkida? Miks on vaja arstile rääkida suurest verekaotusest? Mida kujutab endast kampaania “Liiga pahad päevad”?
Lihtsas keeles uudiseid ja artikleid loob Arusaamise Agentuur.
Mis on menstruatsioon? Miks kardetakse sellest rääkida? Miks on vaja arstile rääkida suurest verekaotusest? Mida kujutab endast kampaania “Liiga pahad päevad”?